نوشته شده توسط : emami

بعد از خروج شرکت سامسونگ و ال جی از ایران چه اتفاقی برای مصرف کنندگان این برند می افتد؟ آیا میتوان جایگزین مناسبی انتخاب نمود؟! در ادامه این مقاله به سوالات ذکر شده پاسخ خواهیم داد. بیشتر بخوانید

تولید کنندگان لوازم الکترونیکی بعد از فروش محصولات خود، مسئولیت هایی در قبال مشتریان دارند که جهت حفظ اصول مشتری مداری موظف به رعایت قوانین زیر میباشند:

1: تامین قطعات فابریک برای خدمات پس از فروش.

2: ارتباط با مشتری و پرسش، جهت جلب رضایت مشتری از خرید تا مصرف

3: ارائه خدمات بهینه در زمان گارانتی

در ایران هنگام حضور برندهای الجی و سامسونگ، محصولات سامسونگ توسط شرکت سام سرویس و محصولات ال جی توسط شرکت گلدایران گارانتی میشدند، اما با خروج شرکت های مذکور آیا سام سرویس و گلدیران مسئولیت قطعات و خدمات را عهده دار خواهند بود؟

اردیبهشت سال 1399 بود که خبرگزاری ها از جمع آوری تابلوهای سامسونگ و ال جی در فروشگاه های ایران خبر دادند و مسئولان با حرف های ضد و نقیض در نهایت خروج این دو برند را قبول کردند، اما لازم به ذکر است که این شرکت های کره ای به شدت از خروج خود ناراضی بودند، چونکه در سالیان گذشته با فروش زیاد و طرفدارهایی که در ایران جمع کرده بودند راغببه ترک این بازار جذاب نبودند، اما با تحریم های زورگویانه آمریکا مجبور به این امر شدند.

بنده معتقدم که با خروج این دو برند فضا برای شرکت های داخلی و گردش مالی در کشور ایران بیشتر خواهد شد و از این حیث یک نگاه مثبت اندیشی به قضایا داریم.

 

بعد از خروج سامسونگ خدمات پس از فروش و تامین قطعات محصولات به عهده کدام شرکت میباشد؟
بعد از خروج، سامسونگ بیانیه ای داد که قصد آن جلب رضایت طرفداران و مصرف کنندگان این برند بود، اما در حقیقت این بیانیه یک شوی تبلیغاتی بود، چون با اوضاع تحریم ها کاری از دست کره ای ها بر نمی آمد.

در ایران هم به دلیل اینکه خط تولید همچنان برقرار بود محصولات سام را جایگزین سامسونگ نمودند و همان شرکت سام سرویس پشتیبانی آن را عهده دار شد.

اما بعد از خروج سامسونگ از ایران، خدمات پس از فروش و تامین قطعات برای محصولات این برند با اوضاع تحریم های امروزه کمی دشوار شده است، اما لازم به ذکر است که مجموعه ای به نام آی پی امداد در قالب تعمیرگاه مجاز مرکزی خدمات لوازم خانگی سامسونگ با شفاف سازی هزینه ها، تامین قطعات و ارائه خدمات بهینه توانسته است این معضل را در زمینه تعمیرات لوازم خانگی این برند تا حدودی حل نماید تا مصرف کنندگان این برند بعد از اتمام گارانتی دچار سردر گمی نشوند و با اطمینان خاطر مشکلات لوازم خانگی سامسونگ را به شرکت آی پی امداد واگذار نمایند.

لازم به ذکر است که بعد از خروج سامسونگ از ایران، علاوه بر اینکه قیمت محصولات افزایش پیدا نمود، هزینه تعمیرات و قطعات آن نیز افزایش چشمگیری داشت، که در نهایت با نارضایتی مصرف کنندگان مواجه شد.

 همچین شما می توانید این اجناس را به یک سمساری خوب بفروشید. برای ورود به سایت کلیک کنید

بعد از خروج ال جی خدمات پس از فروش و تامین قطعات محصولات به عهده کدام شرکت است؟
بعد از خروج ال جی از ایران و اتفاقات مشابهی که برای سامسونگ افتاد و در بالا توضیح دادیم، خط تولید محصولات جی پلاس جایگزین برند ال جی شد و در نهایت خدمات پس از فروش را عهده دار شدند، اما لازم به ذکر است که با خروج الجی مشکلات تامین قطعات و افزایش قیمت هزینه خدمات مشهود است.

مجموعه آی پی امداد با شفاف سازی هزینه ها، تامین قعات و ارائه خدمات بهینه در قالب تعمیرگاه مجاز مرکزی لوازم خانگی ال جی در تهران توانسته است تا حدودی این معضلات را حل نماید.

 

نتیجه گیری

طبق گفته مسولان در اتحادیه، سامسونگ و ال جی فقط 2 سال خست که در حال تبلیغ میباشند و عملا فروش محصولات با خط تولید در داخل کشور میباشد که با تحریم ظالمانه آمریکا و همکاری کره ای ها با آن ها، ایران به مانند همیشه جهت سربلندی کشور و مردم، خط تولید جی پلاس و سام را ادامه داد.

این اتفاق میتواند نوید راه اندازی اقتصادی در کشور باشد و برندهای داخلی بازار بهتری نسبت به قبل داشته باشند، اما اگر از این فرصت استفاده نکنیم طبیعتا ضرری جبران ناپذیر در پی خواهد داشت.



:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

در نظر داشته باشید که با اوصاف هزینه های گزاف مردم سعی در انتخاب یک مجموعه خدماتی با هزینه کم را دارند، سیاست کار در مجموعه آی.پی امداد ، اول آموزش و سپس خدمات میباشد، در اینجا با کلیک بر روی هر کدام از لینکها میتوانید از کلی آموزش خوب و رایگان بهره مند شوید.
تعمیر لباسشویی آاگ ، بوش ، سامسونگ

در اینجا به مطالعه مقاله آموزشی تعمیر ماشین لباسشویی آاگ ، بوش و سامسونگ توسط خدمات نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی میپردازید.

آی.پی امداد با مدیریت ایمان جهانبانویی سعی در رشد فکری شما هموطنان در زمینه تعمیرات لوازم خانگی را دارد، در اینجا به سه برند آاگ ، بوش و سامسونگ میپردازیم، در نظر داشته باشید که با اوصاف هزینه های گزاف مردم سعی در انتخاب یک مجموعه خدماتی با هزینه کم را دارند، سیاست کار در مجموعه آی.پی امداد ، اول آموزش و سپس خدمات میباشد، در اینجا با کلیک بر روی هر کدام از لینکها میتوانید از کلی آموزش خوب و رایگان بهره مند شوید.
آی.پی امداد سعی نموده است کلیه مشکلات لباسشویی آاگ ، بوش و سامسونگ را تحت پوشش قرار دهد، تا با مطالعه آن بدون پرداخت هیچ مبلغی مشکل خود را برطرف نمایید، بارها بر روی لباسشویی خود کد خطایی مشاهده نموده اید که علت آن را نمیدانید و به دلیل عدم دانش ، هزینه گزافی را پرداخت نموده اید ، شاید برای رفع عیب آن ارور زدن یک کلید یا ریست کردن ساده کافی باشد ، بنابراین آی.پی امداد را به یاد داشته باشید و به دوستان خود معرفی نمایید.

تعمیر ماشین لباسشویی آاگ

 

برای اینکه بتوانید به تعمیر لباسشویی آاگ aeg خود بپردازید باید مهارت داشته باشید ، در غیر این صورت نیاز به خدمات نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز آاگ دارید ، شما عزیزان با کلیک بر روی لینک بالا میتوانید از دفترچه آموزش راهنمای فارسی ، علت ارور ، رفع کد خطا و همچنین آموزش رایگان تعمیر لباسشویی آاگ بهره مند شوید ، در زیر به یک نمونه از مشکلات لباسشویی آاگ میپردازیم.
چرا ماشین لباسشویی آاگ روشن نمی شود؟

چنانچه قصد روشن کردن لباسشویی آاگ خود را دارید ولی با مشکل مواجه میشوید ، نیازی به تماس فوری با تعمیرگاه مجاز لباسشویی آاگ ندارید فقط کافی است برای تعمیر و رفع عیب ماشین لباسشویی آاگ مواردی را چک کنید: ابتدا جریان برق را بررسی کنید، سپس از باز بودن دو فلکه پرکننده آب اطمینان حاصل کنید، مورد بعدی بسته بودن درب ماشین است، هنگام بسته شدن صحیح درب باید یک صدای کلیک بشنوید.

تعمیر ماشین لباسشویی بوش


با اوصاف گرانی ارز هزینه تعمیرات لباسشویی بوش به مراتب بیشتر شده است ، اما آی.پی امداد اینجا است تا با شرح هزینه تعمیرات ، دفترچه آموزش راهنمای فارسی به شما تا حدودی کمک نماید تا در انتخاب خود برای تعمیرات هیچ شکی نداشته باشید ، در زیر به یک نمونه از مشکلات لباسشویی بوش میپردازیم ، اما کافی است ، فقط با کلیک بر روی لینک بالا اطلاعات خود را در زمینه لباسشویی بوش غنی نمایید .
علت یابی پر نشدن آب در ماشین لباسشویی بوش :
شیلنگ ورودی ماشین لباسشویی را برای پاره شدن یا گرفتگی بررسی کنید، اگر شلنگ پاره شده با نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش تماس بگیرید، شیرهای آب (لوله کشی) را بررسی کنید، فیلتر ورودی ماشین لباسشویی را چک کنید، اگر ماشین لباسشویی بوش بسیار آرام با آب پر می شود، فیلتر های دریچه ورودی را باز کرده و تمیز کنید، آهک و دیگر مواد درون آب شهری در فیلتر انسداد ایجاد کرده اند.

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ


لباسشویی سامسونگ یک برند پرطرفدار در ایران میباشد ، چونکه در قطعات مشکلی ندارند و خدمات آن به خوبی انجام میگردد ، اما آی.پی امداد اینجا است تا شما را در زمینه خدمات و راهنمایی لباسشویی سامسونگ یاری نماید و بدون هیچ دغدغه ای به تعمیر آن بپردازید .
چگونه می توان به تولید سر و صدای غیر معمول در ماشین لباسشویی سامسونگ جلوگیری کرد؟
علت عدم تخلیه آب پس از شستشو چیست؟
این سوالات رایجی است که کاربران پس از تماس با نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ می پرسند؟
قبل از قرار دادن لباس های تان در ماشین جیب آنها را بررسی کنید و خالی کنید، زیرا در هنگام چرخش وسایل از آن خارج شده که یا تولید صدا می کنند یا باعث انسداد شلنگ تخلیه می گردند، دکمه های شل لباس باید محکم شوند، هم چنین لباس های کوچک را در کیسه بگذارید.



:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

 اسپلیت گرمایشی و سرمایشی چیست ؟

قبل از اینکه به تفاوت اسپلیت با کولر گازی بپردازیم، ابتدا باید بدانیم اسپلیت چیست و چه ماهیتی دارد. اسپلیت نسل جدیدی از کولر‌های گازی است که به خاطر مزیت‌ها و ویژگی‌های مثبت فراوانش، توانسته در بین کاربران وسایل خنک کننده محبوبیت زیادی کسب کند. این وسیله نه تنها فضا را خنک کرده، بلکه قابلیت‌های زیاد دیگری نیز دارد، که در حالت عادی برای انجام هر یک از آن‌ها باید دستگاه‌هایی جداگانه تهیه کنید. اسپلیت دارای قطعات و بخش‌های مختلفی مانند کندانسور، کمپرسور و اواپراتور است.

اسپلیت در دسته کولر‌های گازی قرار گرفته و قابلیت‌های متنوع و مصرف برق پایینی دارد

مزایا و بهترین کارایی اسپلیت

اسپلیت یک سیستم سرمایشی قوی است، که در فضا‌های بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد. این وسیله خنک کننده، دمای هوا را به دلخواه شما تغییر داده و آن را متناسب با سلایق شما می‌کند. اسپلیت هم قابلیت ایجاد سرمایش دارد و هم گرمایش، این در حالی است که کولر‌های دیگر تنها قابلیت خنک کردن محیط را دارند.

 

در داخل این دستگاه، یک فیلتر ضد آلرژی تعبیه شده است، که موجب تصفیه کامل هوا می‌شود، پس با انتخاب و نصب این دستگاه محیط، عاری از هرگونه آلودگی می‌شود.

آدرس سایت منبع: https://tamire-lavazem-khanehgi.blogspot.com/2020/09/blog-post.html



:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

پس از به مشام رسیدن بوی سوختگی از جاروبرقی سریعا باید دستگاه را از برق بکشید و لوازمی که در ادامه به آن اشاره میشود را بررسی کنید:

بررسی عیب موتور جاروبرقی

همه لوازم موجود در سیستم جاروبرقی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشند، اما با خراب شدن موتور آن عملکرد دستگاه با مشکلات زیادی مواجه میشود. وجود نشانه هایی مانند نیم سوز شدن موتور جاروبرقی و همچنین بروز مشکل در سیم پیچی آن در نهایت می تواند یکی از دلایل بوی سوختگی جاروبرقی باشد. اگر سیم جاروبرقی داغ شده باشد و بوی سوختگی از دستگاه احساس شود به معنای وارد شدن فشار زیاد به موتور است. اطلاعات بیشتر

تعمیر موتور جاروبرقی و عیب یابی آن کاملا تخصصی می باشد و باید برای رفع مشکلات موجود در آن گزینه های زیادی را تست کرد. برای موتورهای نیم سوز علاوه بر تعمیر آن لازم است هر چند دقیقه یکبار جاروبرقی خاموش شود تا موتور فرصت خنک شدن پیدا کند.

مشکلات تسمه رایج ترین دلایل بوی سوختگی جاروبرقی

با توجه به نوع جاروبرقی تسمه های مختلفی از جنس پلاستیک و فلز در آن به کار میرود. به مرور و با استفاده زیاد از جاروبرقی ممکن است تسمه از جای اصلی خود خارج شود و یا پارگی در آن ایجاد گردد. وجود مشکل و خرابی در تسمه می تواند علت بوی بد جاروبرقی باشد و احساس کنید که در داخل دستگاه لاستیک سوخته است.

با رخ دادن این مشکل بلافاصله تسمه معیوب را با قطعه سالم جایگزین کنید. بخاطر داشته باشید که برای بالا بردن عملکرد جاروبرقی بهتر است هر سال یک مرتبه تسمه های پلاستیکی تعویض شوند. با توجه به اینکه تسمه های فلزی مقاومت بیشتری دارند، در نتیجه نیاز به تعویض هر ساله در آنها وجود ندارد.

علت بوی سوختگی جاروبرقیمکش جاروبرقی را بررسی کنید

از دیگر دلایل بوی سوختگی جاروبرقی، کاهش مکش جاروبرقی و فشار وارد شدن به موتور می باشد. اگر احساس کردید که همزمان با بوی بد جاروبرقی، قدرت مکش نیز کاهش پیدا کرده است باید کیسه جاروبرقی، فیلتر و لوله را بررسی کنید.

با پرشدن کیسه جاروبرقی فشار زیادی به موتور وارد میشود و به مرور بوی سوختگی از آن به مشام می رسد. بعد از هر چند مرتبه استفاده از جاروبرقی لازم است پر یا خالی بودن کیسه بررسی و در صورت نیاز کیسه تعویض شود. علاوه براین، ممکن است مسیر لوله خرطومی و سرِ جاروبرقی نیز بخاطر تراکم آشغال و پرز و مو مسدود شود. در این صورت قدرت مکش جاروبرقی تا حد زیادی کاهش پیدا می کند و در نهایت داغ شدن زیاد موتور را به همراه دارد. لوله جاروبرقی و غلتک سرِ جارو را جدا کنید و تمام بخش های داخلی آن را چک کنید و هرگونه گرفتگی در آنها را رفع نمایید.

فیلتر هوایی که داخل جاروبرقی نصب میشود به مرور زمان با گرد و غبار زیادی پوشیده میشود و به شدت بر کم شدن مکش دستگاه تاثیر می گذارد و فشار زیادی را بر موتور متحمل میشود. فیلتر را هر چند وقت یکبار باید کاملا تمیز کنید تا بوی سوختگی جاروبرقی کمتر احساس شود.

رفع علت بوی سوختگی جاروبرقیترموستات را تست کنید

ترموستات که نقش کنترل کننده دما در موتور جاروبرقی را بر عهده دارد، گاهش اوقات می تواند یکی از دلایل بوی سوختگی جاروبرقی باشد. اگر ترموستات نتواند بدرستی بالا رفتن دمای موتور جاروبرقی را تشخیص دهد، در نتیجه نمی تواند فرمان خاموش شدن را ارسال کند. در نهایت بخاطر کار کردن مداوم و تحمل فشار بسیار زیاد بوی سوختگی از داخل دستگاه استشمام میشود.

برای رفع این مشکل ترموستات را به طور کامل بررسی کنید و آن را در صورت وجود خرابی تعمیر و یا تعویض نمایید.

فن موتور را چک کنید

فن نصب شده در داخل جاروبرقی باعث میشود تا هوای داخل را به بیرون منتقل کند. اگر فن خراب شود و نتواند هوا را به بیرون منتقل نماید، موتور به مرور داغ می کند و در صورت خاموش نشدن دستگاه کم کم بوی سوختگی از آن استشمام میشود. برای حل شدن این مشکل لازم است سیم پیچی فن به طور کامل بررسی و تعمیر گردد. در صورتیکه فن سوخته باشد لازم است با فن جدید تعویض گردد.



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

باقی ماندن ویروس کرونا بر روی سطوح مختلف ممکن است از چند ساعت تا چند روز به طول بیانجامد. تمیز نمودن سطوح آلوده و به دنبال آن ضدعفونی کردن بهترین اقدام برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس میباشد. بیشتر بخوانید

با توجه به این‌که فرش، موکت، مبل یا کف منزل ممکن است جزو سطوحی باشند که آلوده شده باشند، سوال این است که آیا احتمال آلوده شدن جاروبرقی منزل در حین تمیز کردن این سطوح وجود دارد؟ در ادامه این مقاله از نمایندگی تعمیرات جاروبرقی در تهران همراه ما باشید.

شواهدی هستند که نشان می‌دهد زمانی که فرد آلوده به ویروس کرونا در خانه سرفه یا عطسه می‌کند، یا با شدت نفس می‌کشد، یا با صدای بلند سخن می گوید، ذرات آلوده به ویروس به سطوح فرش و مبلمان منزل برخورد می‌کنند و ممکن است برای مدتی روی گردوغبار آن‌ها باقی بمانند.

افزون بر این در صورتی که فردی با کفش در منزل راه رفته باشد یا اگر حیوانات خانگی در منزل نگهداری شوند، احتمال آلوده شدن سطوح منزل به ویروس به این طریق وجود دارد. در هنگام استفاده از جاروبرقی، این گردوغبارهای آلوده به ویروس ممکن است در هوا منتشر شوند و جاروبرقی نیز آلوده شود.

اما بقای ویروس کرونا در محیط‌های مختلف از جمله گردوغبار منزل دقیقا مشخص نیست.

آلوده شدن جاروبرقی به ویروس کرونا

چنانچه از جاروبرقی برای گردگیری و تمیز کردن سطوح آلوده در منزل استفاده می‌شود، احتمال آلوده شدن آن به ویروس کرونا وجود دارد. بنابراین تا جای ممکن نباید با جاروبرقی که در منزل یک فرد مبتلا به ویروس کرونا استفاده شده است، منازل دیگر را گردگیری و تمیز کرد.

بنا بر اعلام کمیته اطلاع‌رسانی و آموزش همگانی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی تهران که به بررسی مستندات، شواهد و پاسخ‌های علمی در مورد کرونا ویروس می‌پردازد، استفاده از جاروبرقی در منزل فرد بیمار ممکن است باعث انتشار گردوغبار آلوده به ویروس کرونا در هوا شود. پس باید هنگام استفاده از جاروبرقی و تخلیه فیلتر آن نکات بهداشتی لازم از جمله استفاده از ماسک و دستکش را رعایت کرد.



:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

ا این مقاله از تیم گزارشگر آی پی امداد همراه باشید تا با چند اقدام ساده، از بروز مشکلات و خطرات بزرگ در لباسشویی خود جلوگیری کرده و به طول عمر آن بیفزایید.

در عصر امروز، دیگر کمتر خانه ای پیدا میشود که در آن ماشین لباسشویی وجود نداشته باشد. استفاده از لباسشویی جزیی از برنامه روزمره افراد شده است و با پیشرفت تکنولوژی روز به روز کار کردن با آن ساده تر شده و قابلیت های بسیاری به آن افزوده میشود. اما در عین حال حساسیت های استفاده از این دستگاه کاربردی نیز بالاتر رفته و نیاز مند مراقبت های بیشتری میباشد.

در ادامه بررسی خواهیم کرد که چطور ممکن است برخی از سهل انگاری های ما باعث بروز مشکل در لباسشویی و همچنین خراب شدن لباس ها و به خطر افتادن سلامتی خودمان شود.

خالی نکردن جیب لباس ها چه صدماتی به لباسشویی وارد میکند؟
گاهی اوقات که با عجله لباس هارا داخل ماشین لباسشویی می اندازید، فراموش میکنید که جیب لباس هارا خالی نمایید. به خصوص در فصل پاییز و زمستان که جیب لباس های کودکان پر از دستمال های کاغذی مچاله شده و پول خرد است. در هنگام ریختن لباس ها داخل لباسشویی حتما دقت کنید که جیب لباس ها کاملا خالی باشد.

· وجود دستمال کاغذی در جیب لباس ها

وجود دستمال کاغذی در داخل لباسشویی باعث گیر کردن آن در پمپ تخلیه و مسدود کردن مسیر تخلیه آب میشود. اگر لباسشویی به خوبی تخلیه نکند، مرحله خشک کن آغاز به کار نمیکند و لباسها پس از شستشو خیس باقی مانده و آب در لباسشویی میماند. همچنین دستمال های کاغذی تکه تکه شده به لباسهای شما میچسبند و ظاهر آنها را خراب میکنند و به سختی و با شستشو های مداوم از بین میروند.

· باقی ماندن سکه در جیب لباس ها

باقی ماندن سکه در جیب لباس ها و در نهایت افتادن در لباسشویی، موجب تولید سر و صدا در هنگام شستشو میشود. ممکن است سکه از لاستیک دور درب عبور کند و به داخل لباسشویی بیفتد. در این حالت هم به لاستیک دور درب آسیب زده است و هم ممکن است به بدنه داخلی لباسشویی آسیب وارد کند. در نظر داشته باشید که در این حالت حتما باید از یک تکنسین متخصص کمک بخواهید چرا که باز کردن لاستیک دور درب و دسترسی به داخل بدنه لباسشویی نیازمند تخصص و مهارت فنی میباشد. اگر این اتفاق برای لباسشویی سامسونگ شما رخ داده است و اکنون متوجه اشکال کار شده اید، همین حالا میتوانید از خدمات تعمیرگاه مجاز مرکزی سامسونگ بهره مند شوید.

استفاده نامناسب از مواد شوینده و آسیب های آن به لباسشویی
مواد شوینده در عملکرد و کیفیت شستشوی ماشین لباسشویی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. استفاده از مواد شوینده نامناسب یا استفاده بیش از حد از آن ها ممکن است آسیب های جدی به ماشین لباسشویی و همچنین لباس هاس شما وارد نماید.

اگر بیش از حد مشخص شده در محفظه جاپودری، از مواد شوسنده استفاده نمایید و یا از پودر شستشوی لباس دستی استفاده کنید، موجب کف کردن بسیار زیاد لباسشویی میشود. به حدی که در مواردی دیده شده است که کف از درب لباسشویی خارج میشود. در این حالت لباس ها اصلا تمیز نمیشوند و لکه مواد شوینده بر روی آن ها باقی میماند. اگر کاملا اتفاقی و از روی بی دقتی مواد شوینده زیاد داخل محفظه جاپودری ریختید و لباسشویی شما بیش از اندازه کف کرده است، حتما یکدور برنامه شستشوی کامل را بدون ریختن مواد شوینده تکرار نمایید تا مواد شوینده باقی مانده روی لباسها و بدنه لباسشویی شسته شده و از بین برود.

تراز نبودن لباسشویی آسیب جدی به آن وارد میکند!
تراز نبودن لباسشویی به این معناست که هر چهار پایه زیر لباسشویی محکم و به خوبی روی زمین قرار نگرفته باشند. در این حالت اگر لباسشویی خود را روشن نمایید ابتدا صدا های وحشتناک و لرزش شدید در لباسشویی به وجود خواهد آمد. اگر چند بار بدون توجه به لرزش و سر و صدا لباسشویی را روشن کرده و بارگیری نمایید، پس از مدتی تعدل دیگ لباسشویی به هم میخورد و بولبورینگ های دیگ دچار آسیب جدی میشوند. در صورتی که لباسشویی ال جی شما دچار لرزش و سر و صدا شده است، بدون مکث پیش از آنکه آسیب جدی تری به آن وارد شود، حتما از تعمیرگاه مجاز مرکزی الجی کمک بخواهید. بیشتر بخوانید

باقی ماندن لباسهای شسته شده در لباسشویی خطر جانی به همراه دارد!
اگر چرخه شستشوی لباسشویی ساعتها و حتی روزهاست که به پایان رسیده است اما در خالی کردن لباس ها تنبلی کرده اید، وقت آن رسیده است که به کپک ها و قارچ های چسبیده به دیواره لباسشویی خود سلامی بدهید! باقی ماندن لباسهای مرطوب در فضای بسته و بدون گردش هوای داخل دیگ لباسشویی باعث رشد سریع قارچ ها در بین لباس ها و بدنه دیگ میشود. قارچ هایی که بر روی لباس باقی میمانند، بیماری های پوستی بسیاری را به همراه خود می آورند. اگر چنین مشکلی برای لباسهای شما پیش آمده است حتما ان ها را در مایع ضد عفونی کننده خیس کنید و زمان بدهید تا قارچ ها از بین بروند. همچنین حتما مواد ضد عفونی کننده را داخل محفظه جا پودری بریزید و اجازه دهید یک چرخه کامل شستشو بدون لباس انجام شود تا قارچ ها و کپک های باقی مانده بر روی بدنه دیگ لباسشوویی از بین برود.

ساده ترین اشتباهات چگونه موجب بزرگترین خطرات میشوند!
برخی از ساده ترین بی دقتی های کاربران لباسشویی در مواردی باعث بروز مشکلات بزرگ و خطرناک هم برای ماشین لباسشویی و هم برای خود کاربران میشود. برخی از مواردی را که ممکن است سلامت شما را به خطر اندازد یا دستگاه را خراب کند در زیر برشمرده ایم:

· لباس های خیس را داخل لباسشویی نیندازید.

· لباسشویی را در فضاهای مرطوب مانند حمام قرار ندهید.

· بر روی لباسشویی اسپری حسره کش نزنید.

· از پودر شستشوی دستی در لباسشویی استفاده نکنید.

· لباس های خیلی کثیف و گلی را در لباسشویی نیندازید.

· از گذاشتن لوازم سنگین بر روی لباسشویی خودداری کنید.



:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

 صرفه‌جویی در وقت:

مایکروفر اعمال یخ زدایی، گرم‌کردن و طبخ مواد‌غذائی را در زمانی بسیار کوتاه تر از زمان لازم در روش‌های معمول انجام می‌دهد، زیرا که مستقیماً روی مواد غذائی عمل می‌کند‌. در صورتی که، زمان طبخ مواد با اجاق گازهای معمولی، حرارت باید ابتدا از شعله پخش‌کن و سپس از ظرف غذا عبور کند تا به مواد غذایی برسد.

ـ صرفه‌جوئی در مصرف ظروف غذائی:

با اینکه شما غذاهای خود را در داخل ظروف طبخ می‌کنید ولی به میزان زیاد در مصرف ظروف غذائی و در نتیجه زمانی که صرف شستشوی آن‌ها می‌کنید، صرفه جوئی خواهد شد. ادویه کم: غذاهائی که با مایکروفر پخته می‌شوند به مقدار کمی ادویه و چاشنی نیاز دارند زیرا مزه طبیعی غذا حفظ می‌شود.

نمایندگی تعمیرات ماکروفر لتو در ایران

  توصیه‌ها و تکنیک‌ها

ـ پوشاندن مواد غذائی:

پوشاندن مواد غذائی زمان پختن یا گرم کردن را کوتاه‌تر می‌کند. زیرا بخار آب به‌طور کامل خارج نشده عمل طبخ یا گرم کردن را تسریع می‌نماید. به روش‌های متعددی می‌توانید روی ظرف غذا را بپوشانید. از درب ظروفی که جنس آنها قابل استفاده در مایکروفر است، همچنین از یک بشقاب چینی، یا روکش نایلونی محافظ غذا و یا یک برگ کاغذ سلفون می‌توان استفاده کرد.

ـ توجه به دمای اولیه مواد غذئی:

مواد غذائی که از داخل یخچال بیرون آورده می‌شوند نسبت به مواد غذائی که در دمای محیط هستند به زمان بیشتری جهت گرم‌شدن نیاز دارند. پختن و گرم کردن تخم‌مرغ: ازگذاشتن تخم‌مرغ با پوست آن در داخل مایکروفر خودداری فرمائید. باید تخم‌مرغ‌ها را شکسته و زرده آنها را سوراخ کرد. (همیشه مواد غذائی را که دارای پوشش یا پوسته سختی هستند سوراخ کنید).

ـ پختن و گرم‌کردن مواد غذائی دارای پوسته:

توصیه می‌شود مواد غذائی دارای پوسته را، از قبیل سوسیس، گوجه فرنگی، سیب زمینی و ... را با یک جسم نوک تیز مثل چنگال از چند نقطه سوراخ کنید. این امر مانع ترکیدن آن‌ها می‌شود.

ـ زمان پخت:

توصیه می‌شود در موقع پخت زمان‌های نسبتاً کوتاه در نظر بگیرید تا غذای شما نسوزد. هرگز در ظرف غذا را محکم نبندید چون بخار آب ایجاد شده نمی‌تواند خارج شود و ظرف در اثر فشار وارده می‌ترکد.

ـ کیفیت مواد:

تمام مواد غذائی که در مایکروفر طبخ می‌شوند باید تازه و دارای کیفیت بالا باشند. خصوصاً کیفیت اولیه مواد غذائی تأثیر مستقیم در کیفیت نهائی طبخ شده با مایکروفر خواهد داشت.

ـ آب کردن مواد اولیه:

مایکروفر وسیله‌ای ایده آل برای آب کردن مواد اولیه غذائی مثل کره، شکلات یا حتی ژلاتین است.

- هم زدن مواد غذائی:

در هر سه مرحله یخ زدائی، گرم‌کردن و طبخ مواد غذائی باید آن را بعد از زمان داده شده به دستگاه، هم زد، این عمل انتشار حرارت را بین قطعات مواد غذائی و داخل آن یکنواخت خواهد کرد.

ـ زیر و رو کردن:

اگر می‌خواهید یک مرغ یا یک تکه بزرگ گوشت را در مایکروفر یخ‌زدائی یا طبخ کنید توصیه می‌کنیم تقریباً در وسط زمان پخت غذا را یکبار زیر و رو کنید. با این عمل از خشک‌شدن رویه‌ی بالائی غذا که نسبت به رویه‌ی پائینی امواج مایکرو بیشتری جذب می‌کند جلوگیری نمائید.

منبع:

https://tamireiran.blogspot.com/2020/09/blog-post_62.html



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

همه ی ما درخانه از لوازم خانگی استفاده مینماییم بنابراین نیاز به آگاهی درباره آنها داریم.

آی.پی امدادجامع ترین سایت راهنمای لوازم خانگی است که همه ی دانستی های جذاب ,آموزش تعمیرات و ارور های لوازم خانگی را برای شما جمع آوری کرده است.با ورود به این سایت استفاده درست از لوازم خانگی خود و تعمیرات آن در منزل را بیاموزید.

گزارش مرکز تحقیقات ایالت متحده از نحوه عملکرد نمایندگی های تعمیرات لوازم خانگی:
مرکز تحقیقات ایالت متحده گزارشی بزرگ از نحوه عملکرد نمایندگی های لوازم خانگی در سراسر جهان را تهیه کرده است که در اینجا به بخشی از آن میپردازیم.مطالعه این گزارش و مقایسه عملکرد نمایندگی های برون مرزی با نمایندگی های داخلی مانند نمایندگی تعمیرات ارج و یا نمایندگی تعمیرات آبسال که جزو قدیمی ترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در ایران هستند موجب میشود متوجه نقاط ضعف و نقاط قدرت خود نسبت به نمایندگی های خارجی شویم.

در طول پنج سال اخیر تا سال 2017، صنعت تعمیر لوازم خانگی پیشرفت کمتری در جهان نسبت به سال های پیش از آن داشته است،این درحالی است که ما میتوانیم مدعی بیشترین پیشرفت نمایندگی های لوازم خانگی داخلی مانند نمایندگی تعمیرات آزمایش باشیم.البته نمیتوان منکر رقابت بی نظیر نمایندگی های خارجی با یکدیگر شد.جالب است بدانید که این موضوع در حالی اتفاق افتاده که به دلیل بهبود رکود اقتصادی در جهان سرانه خرید لوازم خانگی بالاتر از سالهای قبل از پنج سال اخیر شده است.پیش بینی می شود که در طول پنج سال آینده در آمد این صنعت کاهش یابد.در ایران نیز طبق گزارش نمایندگی ارج درآمد سالانه ازخرید لوازم خانگی ارج در سالهای اخیر بیش تر از درآمد تعمیرگاه مجاز ارج در سراسر ایران بوده است.این نشان می دهند تمایل مردم به تعویض لوازم خانگی قدیمی بیش از تعمیر آنهاست.

دانستنی های لوازم خانگی


در واقع میتوان گفت گزارش مرکز تحقیقاتی ایالت متحده شما را قادر می سازد تا:
1.در مورد روند اصلی صنعت تعمیرات درجهان اطلاعاتی کامل بدست آوریم.
2.تهدیدها و فرصت ها را به طور کامل شناسایی کنیم و از آنها در راستای پیشرفت صنعت تعمیرات داخلی استفاده نماییم
3.تصمیمات خود را برای بازاریابی، استراتژی و برنامه ریزی تصحیح و قطعی کنیم.
4.اطلاعات رقابتی را به طور کامل شناسایی و خود را برای رقابت آماده کنیم.


نکته کلیدی این صنعت:
صنعت تعمیر لوازم خانگی بسیار متفرق و تحت سلطه تعمیرگاه ها و نمایندگی های کوچک است،به عنوان مثال نمایندگی آبسال دارای تعداد زیادی تعمیرگاه مجاز آبسال است که بیش از80% آنها با 4 تا 10 نفر کارمند و تکنسین مشغول به کارند.گرچه بخش تعمیرات لوازم خانگی بسیار گسترده است اما به گزارش مرکزتحقیقات ایالت متحده این بخش فقط 19.7% سود تولیدکنندگان را تامین میکند.در واقع میتوان گفت نقش اصلی نمایندگی های خدمات و تعمیرات جلب رضایت مشتری است.دانستنی های لوازم خانگی


نکته کلیدی موفقیت نمایندگی های برتر لوازم خانگی در زمینه تعمیرات و خدمات سه مورد است که در زیر به آن اشاره کرده ایم:
1.بهره مندی از تکنسین های آموزش دیده و ماهر
2.دسترسی و استفاده از شهرت در میان عموم مردم
3.پاسخ به بزرگترین نیاز های مردم هم در حوزه تولید و هم درحوزه تعمیرات و خدمات
4.به شما در تجزیه و تحلیل عملکرد کلیدی و معیارهای عملیاتی نمایندگی های تعمیرات لوازم خانگی کمک میکند.

دانستنی های لوازم خانگی


باید بدانیم که تولیدکنندگان داخلی نیز در چند سال اخیر همه ی تلاش خود را برای انجام این سه مورد به کار برده اند و میتوان گفت که موفق هم بوده اند به عنوان مثال نمایندگی هیمالیا درچند سال اخیر با استفاده از شهرتی که در میان مردم داشت توانست اعتماد آن ها را نیز جلب کند و آن ها برای خرید و خدمات گرفتن از تعمیرگاه مجاز آزمایش در شهر خود مجاب کند و همین امر موجب بالا رفتن تجریه و بنابراین ارائه خدمات بهتر نیز شده است.نمیتوان منکر تاثیر نمایندگی های خارجی بر عملکرد نمایندگی های داخلی شد همانطور که تحلیلگران مرکز تحقیقات ایالت متحده درگزارش خود به این موضوع اشاره ی مفصل کرده اند.

مرکز تحقیقاتی ایالت متحده تا کنون در مورد هزاران صنایع در سراسر جهان گزارش داده است ومعتقد است که درهر صنعتی مشتریان به اطلاعات و داده های سهامداران آن صنعت متکی هستند تا بتواتنند از آن صنعت استفاده بهینه را انجام دهند.این مرکز به همین منظور گزارش خود درباره نمایندگی های تعمیرات لوازم خانگی در سراسر جهان را ارائه داده است.



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

در این بخش به بررسی دلایل کثیف شدن ماشین لباسشویی الگانس می پردازیم. در ادامه این مقاله از نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الگانس همراه ما باشید.

– در هر شستشو مقدار زیادی آب در لاستیک درب ماشین لباسشویی الگانس (حلقه لاستیکی که دور دهانه ماشین لباسشویی قرار دارد) جمع میشود و این محیطی را ایجاد میکند که مستعد پرورش کپک است. بعد از هر بار شست و شو، لاستیک را با یک دستمال یا حوله خشک کنید.

– کپک در محیط های مرطوب رشد میکند. پس همیشه در ماشین لباسشویی الگانس را بعد از شستن لباس ها باز بگذارید تا خوب خشک شود. در ضمن هیچ وقت نگذارید لباس های خیس داخل ماشین لباسشویی بمانند.

– شست و شو در دمای پایین جرم ها و باکتری هایی که در ماشین لباسشویی ایجاد میشوند را از بین نمیبرد. حداقل یک بار در ماه با دمای بالای 60 درجه سانتیگراد (ترجیحاً 90 درجه) لباس بشویید تا ماشین شما ضدعفونی شود.

– استفاده بیش از حد از شوینده ها هم میتواند موجب ایجاد کپک شود. حجم شوینده را متناسب با مقدار لباس ها و کثیفی آنها انتخاب کنید.

– استفاده از مایع شوینده و نرم کننده میتواند موجب ایجاد ماده چسبنده ای در زیر لاستیک درب ماشین لباسشویی شود. این مشکل با شست و شو در دمای پایین تشدید میشود. میتوانید به جای مایع از پودر لباسشویی استفاده کنید و به جای نرم کننده هم از نصف لیوان سرکه رقیق شده استفاده کنید.

– اگر آب منطقه شما سخت است (حاوی نمک های معدنی) باید با رسوبات و سفیدک هایی سر و کله بزنید که آب در تماس با سطوح مختلف مثل لوله و شلنگ همراه خود می آورد. برای رفع سختی آب میتوان از سختی گیرهای شیمیایی استفاده کرد.

سایت منبع:

https://emdadiprep.blogspot.com/2020/09/blog-post_6.html



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

چطور کولر گازی یا اسپلیت مناسب انتخاب کنیم؟

  • بهتر است از اسپلیت ها یا کولر گازی استفاده نمائید که دارای اینورتر یا سطح مصرف انرژی A یا B باشند. اصولا اینورترها متناسب با میزان مصرف ، دور مورد نیاز موتور (کمپرسور) را افزایش یا کاهش می دهند. اطلاعات بیشتر
  • اگر در بالای واحد آپارتمانی مورد نظر شما سقف بام واقع شده است و شما در بالاترین طبقه ساختمان سکونت دارید، به دلیل تابش نور گرم خورشید به سقف ساختمان در تابستان و انتقال حرارت آن به واحد زیر سقف،ناگزیر باید به ازاء هر متر مربع از مساحت اتاق یا سالن بین 600 تا 800 (BTU) ظرفیت برودتی در نظر بگیرید ولی اگر در طبقات وسط ساختمان ساکن هستید به ازاء هر متر مربع می توانید حدود 400 تا 600 (BTU) ظرفیت برودتی برای کولرگازی یا اسپلیت مورد نیاز خود در نظر بگیرید.
  • بطور مثال : برای یک هال نشیمن 25 متری که در طبقه وسط ساختمان واقع گردیده ، یک اسپیلت BTU 12000 با مصرف برق 0.8 KW می تواند کافی باشد.
  • اگر ساختمان شما دارای کولر آبی است ولی بدلیل کانال کشی غیر اصولی وغلط آن یکی از اتاق ها یا هال نشیمن خنک نمی شود. می توانید دریچه کانال کولر آن محل را ببندید و بجای آن برای آن قسمت یک اسپیلت یا کولر گازی مناسب طبق راهنمای فوق انتخاب نمائید.
  •  در مورد اینکه چه مارک یا برندی را از انواع موجود در بازار انتخاب نمائیم ،دقیقا نمی توان اظهار نظر کرد زیرا اولا این دستگاه ها همگی از نظر ساختار و قطعات مشابه هستند و ثانیا بر اساس اینکه چه ظرفیتی و چند پانل مورد نظر شما باشد، طیف محصولات آنها با هم متفاوتند ولی بطور کلی چون استفاده از کولر های اسپیلت و گازی نیازمند دریافت خدمات بعد از فروش مناسب می باشند بهتر است انتخاب شما به خوشنام ترین ها در زمینه خدمات بعد از فروش اختصاص یابد.
  • اگر کنتور برق واحد شما 25 آمپر است ، مجموع آمپراژ مصرفی اسپلیت ها یا کولرهای گازی که انتخاب می نمائید نباید از 20 آمپربیشتر باشد. البته آمپر ارائه شده در برق مصرفی اسپلیت ها، آمپر راه انداز و اولیه است و پس از راه اندازی معمولا جریان برق مورد نیاز حدود 30% از آمپر راه انداز کمتر خواهد بود.
  • البته ناگفته نماند، تبلیغاتی که شرکت های وارد کننده کولرهای گازی اینورتر مبنی بر کاهش مصرف برق 60 درصدی در این کولرها دارند نه اثبات شده است و نه منطقی. به طور مثال فرض کنید در ماه های تیر و مرداد که دمای هوا حتی به 40 درجه هم میرسد و کولر شما و کمپرسور آن برای تامین دمای هوای دلخواه و مطلوب مثلا 24 درجه تقریبا به صورت دائم و با حداکثر توان در حال کار می باشند، به نظر شما آیا واقعا میزان کاهش مصرف برق صرفا بدلیل تبدیل برق متناوب شهری به جریان برق DC و استارت آرام دور موتور کمپرسور کولر اینورتر میتواند تا 60 درصد باشد؟

مجموعه آی پی امداد به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات کولر گازی بکو در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران با داشتن نیروی حرفه ای و متخصص در این مزینه بهترین شرایط را برای کاربران فراهم نموده است. ابا استفاده از خدمات این مرکز می توانید به بهترین شکل دستکاه خراب شده خود را با همان کیفیت قبلی در اختیار داشته باشید. انواع تعمیرات تخصصی کلیه محصولات بکو را با تامین قطعات فابریک ( از انبار آی پی ) از ما بخواهید .



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

نخست به این نکته دقت داشته باشید که نباید با جاروبرقی به مثل برده ها رفتار کرد زیرا که اغلب افراد اصلا حواسشان به بدنه این دستگاه نیست و آن را به هر دیواری در خانه می کوبند. همچنین سعی کنید دکمه های آن را با دست فشار دهید یا اگر دوست ندارید، این کار را با فشار کمتری با پا انجام دهید. برخی همیشه با پا محکم روی دستگاه می زنند تا دکمه ای کار کند.

پیش از استفاده از جارو برقی بهتر است پنجره ها را باز کنید تا گردو غبار پخش شده در محیط که حاصل از حرکت شما و جارو برقی می باشد از پنجره ها خارج شود.

 

چطور جاروبرقی را تمیز کنیم؟ نکات مهم برای تمیز کردن جاروبرقی

1- تعویض و یا خالی کردن کیسه جاروبرقی

در صورتیکه جاروبرقی شما دارای کیسه های یکبار مصرف است باید هنگامی که دو سوم آن پرشد کیسه را عوض کنید. چنانچه کیسه جاروبرقی شما دائمی است فقط کافی است هر بار که دو سوم کیسه پر شد زیپ آن را باز و محتویات آن را خالی کنید. سپس زیپ آن را ببندید و در جای خود قرار دهید.

چطور جاروبرقی را تمیز کنیم- تعویض کیسه جاروبرقی

2- تمیز کردن و شستن فیلترهای جاروبرقی

چطور جاروبرقی را تمیز کنیم : بطور معمول باید هر فصل و یا بسته به کارکرد جاروبرقی هر دو یا سه ماه یکبار فیلتر را بررسی کنید و در صورت نیاز آن را تمیز کنید. برخی از جاروبرقی ها این مزیت را دارند که علاوه بر قسمت مکنده قسمت فوت زن یا دمنده نیز دارند. این قسمت دمنده بصورت مجرایی در قسمت کله‌گی جاروبرقی قرار داده شده است و می توان لوله خرطومی را از محل اصلی آن جدا و به این مجرای دمنده وصل و جاروبرقی را روشن کرد تا طی چند ثانیه فیلتر تمیز شود.

دقت کنید هنگام خارج کردن فیلتر هوا، ممکن است گرد و غبار داخل آن به بیرون بریزد. به همین دلیل برای جلوگیری از ریختن گرد و غبار، جاروبرقی را بر روی پارچه و یا روزنامه و یا بیرون از منزل باز کنید. فیلتر را به آرامی در درون سطل زباله خالی کنید تا هیچگونه گرد و خاکی در فیلتر باقی نماند.

چطور جاروبرقی را تمیز کنیم- تمیز کردن فیلترها

3- تمیز کردن لوله استیل و یا لوله خرطومی

چطور جاروبرقی را تمیز کنیم : زمانی که احساس کردید مکش جارو کم شده است و از خالی بودن کیسه و تمیز بودن فیلتر مطمئن بودید به سراغ لوله های جارو بروید. ممکن است شیئ بزرگی توسط جاروبرقی به داخل لوله کشیده شده باشد. و یا سفت شدن و تنیده شدن گرد و غبار و موهای موجود در فرش و خانه که با کشیده شدن به داخل لوله جاروبرقی باعث انسداد لوله و بسته شدن مسیر لوله شده باشد که ممکن است ناشی از موی سر افراد خانه یا حیوانات خانگی که در خانه نگهداری می شوند باشد. ممکن است همین امر موجب مکش پایین جارو برقی شما شده باشد.

برای اطمینان از اینکار می توانید لوله استیل و یا لوله خرطومی را به ترتیب از جاروبرقی جدا کرده و در جلوی نور داخل لوله و یا لوله خرطومی را نگاه کنید. چنانچه متوجه جسمی در داخل آن شدید با چند ضربه ملایم به سر و انتهای لوله می توانید آن جسم را خارج کنید. اگر با اینکار موفق نشدید لوله یا لوله خرطومی را زیر شیر آب بگیرید و آب را با فشار باز کنید تا گرد و غبار و مو از لوله خارج شود. اگر رفع گرفتگی لوله غیر ممکن بود، آن را در آب گرم قرار دهید. پس از اینکار حتما باید لوله یا لوله خرطومی را از جای مناسبی آویزان کنید تا خشک شود. یا به آن فرصت دهید تا در هوای خانه خشک شود. پس از اطمینان از خشک بودن لوله استیل و لوله خرطومی دوباره می توانید از آن استفاده کنید. حالا به خوبی احساس می کنید که مکش جاروبرقی چقدر بهتر شده است.

چطور لوله های جاروبرقی را تمیز کنیم ؟

4- تمیز کردن پارو جاروبرقی

مطمئن شوید که هیچ مو و پرزی به برس‌های جاروبرقی نچسبیده باشد. این موارد از چرخش صحیح جلوگیری خواهند کرد. اگر جدا کردنشان سخت بود، آن‌ها را ببرید (هرگز نکشید!). مراقب باشید که به برس جاروبرقی آسیب نزنید.

چطور پارو جاروبرقی را تمیز کنیم ؟ تمیز کردن سری جاروبرقی

5-تمیز کردن داخل جاروبرقی

در این مرحله چطور جاروبرقی را تمیز کنیم : حالا گرد و غبار و کثیفی ها را از داخل جاروبرقی با یک پارچه مرطوب تمیز کنید. در صورتی که داخل جاروبرقی بوی ناخوشایندی می دهد، چند روز آن را باز بگذارید یا از صابون معطر برای تمیز کردن آن استفاده کنید. همچنین می توانید از مواد معطر خانگی برای از بین بردن بوی ناخوشایند و ایجاد رایحه های خوش استفاده کنید.

چطور جاروبرقی را تمیز کنیم ؟

6- تمیز کردن بدنه جاروبرقی

بدنه و بیرون جاروبرقی را با دستمال مرطوب خوب تمیز کنید و بگذارید خشک شود.



:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

باید بدانید نمایندگی تعمیراتی که برای تعمیر لوازم خانگی آرچلیک خود انتخاب می نمایید باید دارای فاکتور رسمی و همچنین شعب مختلف در تهران باشد.

ترکیه‌ای است که درزمینهٔ تولید و توزیع نمایشگر، سینمای خانگی و تلویزیون، دیسک بلو-ری، دیسک‌گردان نوری، ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی، یخچال، فریزر، جاروبرقی، کولر و لپ‌تاپ فعالیت می‌کند. شرکت آرچلیک در سال ۱۹۵۵ توسط وهبی کوچ راه‌اندازی شد و در حال حاضر دارای ۱۰ کارخانه تولیدی و شبکه‌ای از ۴٬۵۰۰ شعبه توزیع و فروش محصولات الکترونیکی می‌باشد که لوازم‌خانگی خود را به ۱۳۰ کشور ازجمله ایالات‌متحده آمریکا، چین و اروپا عرضه می‌نماید. شرکت آرچلیک چهارمین شرکت بزرگ لوازم‌خانگی در اروپا محسوب می‌شود. دفتر مرکزی این شرکت در شهر استانبول، ترکیه قرار دارد و سهام آن در بازار بورس استانبول معامله می‌شود. شرکت آرچلیک مالک برند هایگروندیگ، بکو، بلومبرگ، دفای و آرکتیک می‌باشد.

نمایندگی آرچلیک شرکت محصولات لوازم خانگی الکترونیکی ترکیه ای است در سال 1955 توسط وهبی کوچ تأسیس گردیده است؛ محصولات تولیدی این شرکت عبارتند از: تلویزیون، سینمای خانگی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال، فریزر، جاروبرقی، کولر و لپ تاپ و …

معرفی برند آرچلیک در نمایندگی تعمیرات آرچلیک

نمایندگی آرچلیک، چهارمین برند پرفروش اروپا محسوب می شود. آرچلیک با تولید محصولات سازگار محیط زیست و کسب جوایز در رابطه با داشتن محصولات سازگار با محیط زیست موفق به رشد دذ مقیاس جهانی شده است ، کاملا به محیط زیست احترام می گذارد و اهمیت حیاتی آن را برای جامعه درک می کند.

آرچلیک معتقد است نیازهای روزانه افراد را درک می کند و برای آنها راهکار هوشمندانه و سریع و منعطف را فراهم می آورد.

برند آرچلیک به عنوان برند محبوب ترکیه شناخته شده است، پیشرو در بازار مصرف کالاهای بادوام با رویکرد نوآورانه و طراحی و تکنولوژی برتر است.دفتر مرکزی نمایندگی تعمیرات آرچلیک استانبول ترکیه می باشد و شرکت های تولیدی مختلف در 7 کشور ( ترکیه، رومانی، روسی، چین، آفریقای جنوبی و پاکستان) تأسیس کرده است و 34 شرکت فروش و بازاریابی در سراسر جهان دارد و مالک 11 علامت تجاری ( برندهای Arcelik, Beko, Grunding, Bloomberg, ElektraBregenz, Arctic, Leisure, Flavel, Defy, Dawlance, Altus ) است و ارائه محصولات و خدمات در بیش از 145 کشور از دست آوردهای آرچلیک است. با 10 مرکز تحقیق و توسعه و طراحی محصولات و راه اندازی دفاتر جدید در بوستون، ماساچوست، تایوان ، پرتغال و انگلستان. بیشترین ثبت اختراعات ترکیه را نیز به خود اختصاص داده است.

آرچلیک همچنین فعالیت های تحقیقی را برای توسعه پروتکل های ارتباطی، امنیت و تجزیه و تحلیل داده ها، روباتیک و هوش مصنوعی مرتبط با دیجیتال سازی و اینترنت ادامه داد. کارحانه دیجیتالی را تاسیس کرد با ابزار پیشرفته اتوماسیون، هوش مصنوعی، روبات های موبایل و…
در سال 2016 در ادامه تلاش ها و توسعه ها محصولاتی را تولید کرد که اثرات زیست محیطی در آنها بسیار کاهش یافته و مصرف انرژی و آب نیز کاسته شده است و میزان نویز نیز بسیار کمتر از قبل است.



:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

در این بخش به بررسی نکات خرید فیلتر آب یخچال خواهیم پرداخت. همراه ما باشید...
متاسفانه در بازار ایران فیلتر آب یخچال تقلبی وجود دارد. تقلبی از این جهت که داخل ایران تولید می شود و لوگو برند مربوطه بر روی آن می خورد و به قیمت ارزان تر به نام اورجینال می فروشند. شاید به عنوان مصرف کننده نتوانید فیلتر اصل و تقلبی را از هم تشخیص دهید ولی در اینجا سعی میک نیم راهکارهایی را برای شما شرح دهیم. به جعبه و بسته بندی فیلتر داخلی یخچال دقت کنید و نمونه اصل آن را در سایت مربوطه همان برند مقایسه کنید، همچنین در نظر داشته باشید در ایران فیلتر بیرونی فابریک وجود ندارد، به طور مثال فیلتر بیرونی یخچال بوش، با لوگو خود بوش بیشتر تولید داخلی است. اینکه کیفیت خوبی دارد یا خیر؟ بحث ما نیست، اینکه اصل هست یا نه بحث ما است.
سعی نمودیم در آی.پی یدک انواع فیلتر یخچال با برندهای مختلف را تحت پوشش قرار دهیم و آن ها را در وبسایت فروشگاه اینترنتی خود، جهت خرید مشتریان قرار دهیم. برای خرید از آی.پی یدک کافی است محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و به سبد خرید خود بیافزایید. همچنین از مشاوران ما در واتساپ و تلگرام هم می توانید مشاوره دریافت کنید تا خرید بهتری را تجربه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک

آی پی امداد دارای پرسنل آموزش دیده و با تجربه در زمینه تعمیرات یخچال جنرال الکتریک است. این تعمیرکاران در تمام دوره های آموزشی مختلفی که در زمینه تعمیرات این دستگاه برگزار می شود شرکت کرده اند. به همین دلیل با تمام قطعات موجود در آن و نحوه برطرف کردن عیب هر کدام به صورت کامل آشنایی دارند. بر همین اساس تعمیرات یخچال جنرال الکتریک را در کوتاه ترین زمان و بدون اتلاف وقت انجام می دهند. همانطور که می دانید شرکت های تولید کننده یخچال روز به روز محصولاتی جدیدتر با امکانات پیشرفته تر ارائه می دهند. بهتر است بدانید تعمیرکاران موجود در این نمایندگی از آخرین تغییرات موجود در یخچال های این برند و جدیدترین روش های تعمیراتی آشنایی کافی داشته و اطلاعات خود را در این زمینه مرتباً به روز می نمایند.

تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در تهران در راستای رضایتمندی مشتری و کسب اعتماد او تنها هدف خود را بر این اساس قرار می دهند تا از طریق تعمیر قطعات به جای تعویض آن مشکل را حل نماید. به همین منظور تمام روش های تعمیراتی که برای تعمیر آن قطعه وجود دارد را امتحان و در این خصوص هیچ کوتاهی نمی کنند. در نهایت در صورتی که مشکل قطعه با انجام هیچ کدام از روش های تعمیراتی حل نشد از طریق تعویض قطعه با قطعه اصل و اوجینال که دارای ضمانت نامه رسمی و اعتبار است در همان روز مشکل دستگاه را از بین می برد.

نمایندگی تعمیرات یخچال آاگ

تعمیرات یخچال آاگ در تهران نیز توسط پرسنل آی پی امداد امکان پذیر است. راه های مختلفی برای ثبت سفارش تعمیر و استفاده از خدمات و سرویس های این نمایندگی وجود دارد. در میان آنها سفارش به صورت تلفنی و اینترنتی به دلیل آسان بودن به مشتریان پیشنهاد می شود. در روش اینترنتی لازم است مشتریان به آدرس سایت مراجعه کرده و فرم های ضروری و لازم را که شامل آدرس مشتری و … است را پر نمایند. اما در روش تلفنی فرد با نزدیک ترین شعبه ی نمایندگی تعمیرات یخچال آاگ در تهران، آی. پی امداد تماس می گیرد. وی در این تماس مشکل دستگاه خود را با کارشناسانی که پاسخگوی آنها هستند در میان می گذارد.

یکی از مزایای مثبت روش تلفنی نسبت به اینترنتی استفاده از مشاوره های رایگان کارشناسان است. چون این افراد پس از بیان مشکل توسط شما در صورت جزئی بودن راه کارهایی را ارائه می دهند تا بتوانید خود در منزل و بدون پرداخت هیچ هزینه ای مشکل آن را رفع نمایید. این مرکز به صورت ۲۴ ساعته در طی تمام روزهای هفته خدمات و سرویس های خود را به مشتریان ارائه می دهد. از طرف دیگر با اعزام تعمیرکار به محل و منزل مشتری، او را از جابجایی سخت و طاقت فرسای یخچال و مشکلاتی که در حین جابجایی ممکن است ایجاد شود فارغ می نماید.


نمایندگی تعمیرات یخچال نف

اگر می خواهید تعمیرات یخچال نف را در منزل با استفاده از تعمیرکاران متخصص و حرفه ای انجام دهید نمایندگی تعمیرات یخچال نف در تهران، آی پی امداد بهترین انتخاب برای شما است.‌ این نمایندگی بعد از ثب سفارش شما تعمیرکار خود را با لباس فرم مخصوص نمایندگی به همراه تجهیزات کاملی که برای تعمیر کردن این دستگاه مورد نیاز می باشد به محل اعزام می کند. تعمیرکار برای دریافتن علت خراب شدن یخچال تمام قطعات موجود در آن را با دقت بسیار بررسی کرده و عیب آن را شناسایی می کند و بعد تشخیص علت درصدد حل آن برمی آید. میزان هزینه پرداختی به نمایندگی تعمیرات یخچال در تهران و نحوه محاسبه این میزان هزینه نیز یکی از مهم ترین سوالات مشتریان که قصد استفاده از خدمات این مرکز را دارند، می باشد.

بهتر است بدانید این هزینه در آی پی امداد بر اساس نرخ دستمزد تعمیرکار، قطعات مورد استفاده برای درست شدن دستگاه و … تعیین می شود. که کاملاً با نرخ های تصویب شده در اتحادیه یکسان است و هیچ تفاوتی در بین آنها مشاهده نمی شود. یکی از کارهایی که کارشناسان موجود در این مرکز در راستای مشتری مداری و بدست آوردن اعتماد او انجام می دهند شفاف سازی هزینه ها است. انجام این کار این فرصت را برای مشتری به وجود می آورد که تنها در صورت توان پرداخت هزینه ها سفارش تعمیر را ثبت کنند. لازم به ذکر است بدانید برای راحت شدن فرآیند پرداخت هزینه برای افرادی که پول نقد به همراه ندارند، تعمیرکار به هنگام مراجعه به منزل مشتری کارت خوان سیاری را نیز به همراه خود به محل مورد نظر می آورد.

آی پی امداد بهترین نمایندگی تعمیرات یخچال

افرادی که آی پی امداد نمایندگی تعمیرات انواع یخچال در تهران را انتخاب می کنند نه تنها انجام تعمیرات دستگاه خود را با کیفیت بسیار بالا انجام می دهند، بلکه اقدامی موثر در کاهش هزینه های خود نیز بر می دارند. علت آن این است که در پایان کار تعمیرات، تعمیرکار ضمانت نامه تعمیراتی را که دارای ۳۶۵ روز اعتبار است به مشتری ارائه می دهد. مشتری با در دست داشتن این گواهی می تواند تمام مشکلات به وجود آمده برای یخچال را در طول این مدت بدون پرداخت هیچ هزینه ای و با استفاده از خدمات این مرکز برطرف نماید.

منبع:

http://vaghtkhabar.ir/4319/%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%B2-%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5%DB%8C-%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84/



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

بسیاری از افراد ظاهر جارو برایشان اهمیت دارد. ظاهر جارو شاید آخرین چیزی است که می‌توان به آن اهمیت داد و چون کاملا سلیقه‌ای است، آن را به عهده خریدار می‌گذاریم. البته منظور از ظاهر، ابعاد نیست و مسلما یک جاروی درشت‌هیکل، مناسبِ استفاده در یک فضای کوچک که از اسباب و اثاثیه پر شده نیست. وزن جارو هم بسیار مهم است، بااینکه معمولا حرکت جارو روی چرخ‌هایش و روی زمین است ولی اگر وزن جارو زیاد باشد در مواردی که نیاز به جابجایی عمودی جارو باشد کاری سخت در انتظار کاربر خواهد بود. در ادامه همراه ما باشید...

نمایندگی مجاز تعمیرات جارو برقی تفال

با توجه به میزان مصرف و حوصله خودتان بین جاروهای کیسه‌ای یا بدون کیسه انتخاب کنید. حوصله از این نظر که مخزن و فیلتر جاروهای بدون کیسه باید شسته و تمیز شوند؛ برای جاروهای کیسه‌ای هم خالی کردن و شستن یا تهیه پاکت‌های یک‌بارمصرف مطرح است که نیاز به پرداخت هزینه هم هست.

فاکتور مهم دیگر توان یا قدرت موتور جارو است که با عددی نشان داده می‌شود و واحد آن وات است. جاروهای خانگی به‌صورت عمومی توانی در بازه‌ی ۵۰۰ تا ۲۵۰۰ وات دارند. ولی این تمام ماجرا نیست و توان مکش هم باید در نظر گرفته شود. توان مکش یا AirWatt همیشه عددی کمتر از توان موتور خواهد بود. این توان همان چیزی است برای کاربر اهمیت پیدا می‌کند. مسلم است که موتوری با توان بالاتر قدرت مکش بیشتری هم دارد ولی قدرت مکش بین دو جارو با توان موتور یکسان می‌تواند بسیار متفاوت باشد. این اختلاف ناشی از شکل پارویی، طول و اتصالات لوله‌ها و عایق‌بندی بدنه است.

خلاصه اینکه قدرت مکش باقدرت موتور فرق می‌کند و تابع ساختار جارو، پارویی و لوله خرطومی است. فریب شگرد فروشنده‌ها را نخورید که لوله خرطومی را جدا می‌کنند و قدرت مکش را با چسباندن دستشان به ورودی هوا روی بدنه نشان می‌دهند. قدرت مکش باید در سر پارویی و با نصب کامل لوله‌ها تست شود.



:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 شهريور 1399 | نظرات ()